Werk

Tien om te zien! Een greep uit de projecten waaraan ik meegewerkt heb.

Freelance en/of in samenwerking met een agency.

Kom Op Tegen Kanker

Kom Op Tegen Kanker

Creatief uitvoerend werk voor acties en campagnes zoals de Col op, Kom op en Wandel, #gelijknenechte of de 1000 km.

Van copy voor websites, mailings of sociale media tot videoscripts, smartphone reportages en social media management.

Klara Festival en Walden Festival

Klara Festival en Walden Festival

Advertentiecampagnes via sociale media voor zowel Klara Festival als Walden Festival. Beiden organisaties van festival van vlaanderen brussel.

Strategie, planning, publicatie, analyse en optimalisatie? Check, check check!

Gezinsbond

Gezinsbond

Al 2 edities op rij werk ik mee aan de influencercampagne van Krokuskriebels. Mijn taak? Strategie, creators researchen en de betrokkenen briefen.

Doel is steeds om bezoekers naar het aangepast vakantieaanbod van musea te lokken. In 2021 lag het accent op pré-tieners, in 2023 op ouders van kinderen met een beperking.

Puur Gent

Puur Gent

Gentse ondernemers en evenementen in de kijker zetten via wekelijkse advertenties op Facebook en Instagram. In opdracht van Dienst Economie.


De Fietsambassade


De Fietsambassade

Ingeschakeld als tijdelijke freelance duivel-doet-al voor de sociale media van de Gentse Fietsambassade. Strategische lijnen bepalen, formats bedenken, smartphonefotografie en opmaak, planning, publicatie en promotie van diverse posts en campagnes.

Sportimonium

Sportimonium

Wist je dat de Olympische Spelen in 1920 naar Antwerpen kwamen? Om dat te herdenken, organiseerde het Sportimonium de expo Breaking Boundaries. Via sociale media storytelling vertelden we dat verhaal. Ads zorgden voor extra bekendheid.

Agency: De Bemanning

Vlaamse Overheid

Vlaamse Overheid

Contentplanning, creatieve formats en copywriting voor de employer branding van de Vlaamse Overheid via LinkedIn.

Agency: Kwin

Velomuseum

Velomuseum

Content management en advertenties op sociale media voor het Brusselse pop-up fietsmuseum.

Opdracht was de stukken en filosofie van het museum online verder laten leven. En aftellen naar Le Grand Départ, de Tourstart ter ere van Eddy Merckx.

Agency: KWIN

Scoren met creatieve content op sociale media

Scoren met creatieve content op sociale media

Samen met collega-freelancer Kristof D’hanens schreef ik een boek over creatieve content op sociale media. Handig, snel en concreet. Met veelgestelde vragen over contentstrategie, formats en inspirerende voorbeelden.

Ik mocht ook de social media managers van grote en kleine Vlaamse communities interviewen voor het boek.

September 2020 verschenen bij Politeia, heruitgave in voorjaar 2024.

Samenwerken? Geef mij gerust een seintje.